O nás

Jsme tým zkušených aktivních motorkářů - včetně profesionálních lektorů s profesním osvědčením učitele autoškoly, kteří mají dlouholeté zkušenosti nabyté z praxe. A to nejen ze silničního provozu, ale i z off-roadu, motokrosu, stuntridingu  a dalších oblastí. 

Primárním prvkem naší výuky, je držet se přesné metodiky a intenzivně rozvíjet motorické dovednosti jedince. Zajistit, aby díky nabytým zkušenostem dokázal rychle a s co největším klidem reagovat v případě krizových situací v silničním provozu, které bude muset řešit a zvládnout.  

Díky vlastním zkušenostem a spolupráci s našimi partnery, se zabýváme také prevencí a důsledně dbáme na bezpečnost našich klientů. Proto jim například nabízíme absolvování všech kurzů v airbagových vestách japonské výroby Hit-Air a konzultujeme s nimi dle individuálních potřeb další ochranné prvky. Samozřejmostí je také zasvěcení klientů do problematiky technické stránky, protože jen když vše pracuje jak dokonalé soukolí, jízda je bezpečná a my můžeme prožít ty jedinečné okamžiky v jedné stopě ☺


Náš tým


Pavel Efler / instruktor 

Na motorku mě posadil poprvé můj táta asi v osmi letech, kdy mi postavil terénní padesátku a já si doteď pamatuji tu podmanivou vůni benzínu. Ta vůně a dvě kola ve mě zůstaly až doposud a jsem za to moc rád. Začalo to motokrosem a u motokrosu to ve své podstatě zůstalo. Motorky mě  provází neustále ☺. Pak do toho přišly samozřejmě i silniční motorky, od prvního Simsona... Všechny asi nejde vyjmenovávat... Byly i okruhové CBR RR až po cestovní endura. Na těch moc rád cestuji a pokud je to možno, co nejdál... Je jedno jakým směrem. V touze poznat to, kde jsem ještě nebyl (pokud možno s puncem off-roadu☺ a mimo Evropský kontinent). No a ruku v ruce s tím vším, jsme se rozhodli založit v minulosti naši autoškolu a motoškolu. Společně s výukou pro získání řidičáku na motorky se snažíme našim projektům dát podobu, která se v průběhu samozřejmě utváří, vyvíjí a ve své podstatě přizpůsobuje jak potřebám všech klientů tak i našim. Věnujeme se nejen výuce nových motorkářů / motorkářek, ale i zdokonalování veřejnosti na stávajících kurzech, které pořádáme. Úplně zjednodušeně ☺ chcete-li dobře ovládat Váš motocykl musíte se k tomu projezdit, nic víc za tím není. Co vím také naprosto bezpečně je, že když děláte věci, které Vás opravdu baví, naplňují a navíc máte kolem sebe tým opravdu skvělých lidí - tak výsledek stojí vždycky za to a reakce našich klientů nás v tomto přesvědčení jen utvrzují.



Tomáš Novotný /  instruktor 

Původně automechanik, který se již od předškolního věku pokusil rozebrat vše co šlo.... Proč? No prostě proto, že jsem musel vědět, jak to pracuje a zda to nejde nějak vylepšit. Třeba tam dát motor ☺ K motorkám, všemu co se pohybuje, spaluje to nejlépe benzín a žene se to kupředu, jsem se dostal již v osmi letech. A to už je nějakej pátek. S kamarádem jsme vytáhli z půdy zadřenýho Pařeza a "to by bylo, aby to nejezdilo"... Takhle to vlastně všechno vlastně začalo. Pak Babety, Fichtly, Panelka, Třinda, Emzeta... Nakonec konečně dospělá motorka s obsahem 750ccm. Po letech servisování motorek a ježdění na nich společně s kamarády (kterým jsem už tenkrát - jen tak pro radost předával svoje zkušenosti), mě oslovil Pavel, zda bych měl zájem absolvovat instruktorský kurz, rozvinout svoje schopnosti a stát se poté instruktorem autoškoly a motoškoly. Tak jsem se dostal až sem, kdy na motorkách jezdím nejen soukromě, ale také se víc jak deset let snažím svoje dlouholeté zkušenosti a schopnosti (nasbírané nejen na cestách, ale samozřejmě také po různých kurzech a motoškolách), předat začínajícím motorkářům a motorkářkám. Člověk se učí celý život a na motorce to vlastně začíná každé jaro znovu. Tak proč si i v průběhu sezóny neosvěžit svoje zkušenosti a získat nové informace. V provozu je třeba být vždy 100% připraven!



Karel Srna / instruktor 

Kluk, který si lásku k motorkám našel tak nějak sám. Na vsi, kde vyrůstal projela motorka stěží jednou za rok a tak musel podnikat výlety ať už na trial nebo motokros, kde hltal doslova každý průjezd. Zásadní zlom nastal, když kluci dorostli a ve dvanácti letech mu táta pořídil prvního fichtla. Přes noc z něj udělal streeta..... Blatník, plechy a vše nepotřebné šlo pryč, aby se to nezničilo. O týden později už byl fichtl na pokraji životnosti, avšak motor stále držel. A tak putoval do rámu motokrosové ČZ. Pak následovaly různé varianty ČZ - JAWA - SIMSON... Kolem jednadvaceti let si pořídil svou první motorku a to rovnou asi tu nejlepší. Psal se rok 2001 a v garáži mu stála Yamaha FZR 1000 z roku 94, na kterou se jezdili dívat kamarádi z celého okolí. První projížďka, první maximálka (260) a pocit absolutní nirvány. Poté následovaly další motorky, ale FZR v garáži zůstalo dalších 13 let. Zhruba v roce 2010 ho ježdění v provozu přestalo na nějaký čas bavit a začal sledovat kaskadéry a stuntery. O rok později přestavuje jednu bouranou vránu na stuntmoto a začíná omlacovat motorku včetně sebe o tvrdý asfalt. Pilně trénuje a v roce 2013 přichází nabídka od motoškoly Besipu, dělat instruktora v projektu pro motorkáře. Následně podniká různé motovýlety po Evropě. Jako instruktor pracuje doposud a předává cenné informace nejen z oblasti stuntridingu, ale i z ježdění v běžném provozu. Zaměřuje se na to, jak bezpečně zvládat krizové situace, brzdění, nastavení motocyklu a mnoho dalších záležitostí, které je dobré stále a hlavně dobře procvičovat.



Lukáš Novotný / instruktor 

"Čtyřkolku? A chceš vozit zmrzlinu nebo co?" Odpověděl strejda motorkář. A tak to začalo... Bylo mi tehdy osm let a toužil jsem po kamarádově čtyřkolce. Naštěstí byl poblíž strejda, který věděl, co říká. Z počátku jsem tedy osedlal čínský motocykl Dirtbike 125, na kterém jsem začal s motokrosem. Pak následovala skvělá Honda CR85. Prožil jsem pár karambolů, polámaných kostí a podobně. Nicméně to k tomu patří. Po CR85 přišla další ještě skvělejší Honda CR125. Motokros mi přinesl mnoho zkušeností, které jsem následně přenesl do provozu na silniční motorce. Nejdříve tedy "padesátky", následně na Aprilii 125 - plně otevřené, na které jsem sbíral párkrát ze země nejen sebe, ale hlavně i další cenné zkušenosti. Dále jsem vystřídal několik druhů motorek od supersportů, naháčů, až po endura. Nyní na Yamaze R6 . Své zkušenosti a postřehy rád předávám dále. Není totiž lepší pocit, než když vám kamarádi motorkáři upřímně poděkují s tím, že Vaše rady pro ně nebyly zbytečné a opravdu jim pomohly.

PS. Kolama dolů 🛵⬇️